2 Haziranda doğum yaptım. Şuan ödemeler yapılmış görünüyor sistemde.
2.çoçuğum o nedenle her ay 1.500₺ yatırılacak ya.
Ama 1500 ve 1500 olarak 2 aylık ücret yansımış toplam 3000₺.
Haziran, temmuz, ağustos 3 aylık ödeme yatması gerekmiyor muydu? 4500₺ olarak?