Pamukhanim_ Kızlar kızımın doğum gününe 1 ay 5 gün ve ama biz toplu olanı biraz erken kutluycaz kuzenim okuluna gideceği gününde de flama alıcam evde 3 ümit kutluycaz fotoğraf falan işte temudan böyle şeyler aldım konseptimiz çilek sizce nasıl olmuş pek böyle şeyleri beceremem ayarlayamam da ben Hediyeliklerim bu şekilde içleri çilek olacak kurdelesi de pembe sadece emin olamadigim şeyler sunumluklar böyle plastik karton tek kullanımlık mı alsam bilemedim birde pasta ben bu şekilde düşündüm çünkü şeker hamuru falan olsun istemedim sizce basit mi köyde annemlerin bahçede yapıcaz fikirlerinizi goruslerinizi bekliyorum
Pamukhanim_ Pamukhanim_ Kızlar bu arada menümü yazmayı unutmuşum Cupcake Poğaça Sigara böreği veya rulo börek Yaprak sarması Tatlı-Tuzlu kurabiye (nasıl olacağına karar vermedim yapan kişiye bağlı) Kısır veya Makarna salatası veya mercimek köftesi (yapacak olan hangisini yapmak isterse) Kumlu pasta veya kıbrıs tatlısı Mozaik toplar Pasta (pastayı küçük alıcaz bende ailemde pek yaş pasta sevmeyiz o yüzden tatlı türleri biraz ağır)
ezgi1212 Pamukhanim_ aşırı tatlı bir konsept olmuşşş bayıldumm pastada şahane duruyo kızım olsa bende yapardım o kadar iyi
duruannesi34 Köy ortamında olacağı için cok doğal ve güzel durur ama çilek konsepti çok olmasın herşeyinizi plastik kullansamız szin icin daha iyi olur şimdiden nice sağlıklı yaşları olsun bebişinizin
Pamukhanim_ duruannesi34 çilek konsepti fazlamı olmuş anlamadım köy ortamı dediğim normal ev önü yani ağaç yeşillik falan yok