dfneduruu ben suanlik sadece meyve süzgeci wee baby silikon mama kaşığı aldım tabak falan almadım henüz biraz büyüsün önüne koyacağım zaman alacağım. Cam rende de almadım bende büyük rende var onun yuvarlak tırtıklı kısmı aynı cam rende gibi yapıyor onu kullaniyorum. Tencere evdeki çelik tencereyi kullanıyorum. buharda haşlama aparatı da almadım metal süzgeç var onunla buharda haslaniyor. Bazen direk suda hasliyorum