Aselduru34 doğum yaptığım hastanedeki ebelerin söylediği şey, ‘biberon kesinlikle vermeyin meme reddi ihtimali çok yüksek kolaya da alışıp istemiyorlar’ idi. Sağdığınız sütü şırınga ile çekip bebeğin ağzına da serçe parmağınızı vererek emmesini sağlayın sonra da şırınga ile sütü verin veya kaşık ile doğrudan verin dediler. Bence o ihtimal olduğu sürece uzak kalmak en iyi tercih olabilir