Ezgiasya 3 kez kendim emzırdım kimse yokken 3undede boguldu cok korkuyorum kızlar kafasını da dik tutuyorum aslında daha 11 gunluk
Lolita Ezgiasya bişey olmaz cnm benim bebeğim prematüre doğdu hep boguluyordu emerken.Alisitorlar bişey olmaz allahın izniyle boğulduğunu anladığınızda hemen cekinvmemeyi yere yan yatırın sırtını sıvazlayın.
Arzuuuu Muhtemelen sütünüz maşallah çok genzine kaçıyordur biraz sağıp sonra emzirirseniz daha iyi olacaktır bende çok korkuyordum böyle bi çözüm bulmuştum
Melikegb Benim bebegim 4 aylık hala surekli bogazina kaciyor ilk emzirmeye basladigimda hala aklim cıkıyor ne zaman gecicek bilmiyorum