canmanayvesuyu Kızlar bebeğim iştahsız diye doktor zinco şurup yazdı ama acaba temiz içeriklisi var mı ocean falan kullanan var mı ya da zinco iyi mi kötü mü bileniniz var mıdır?
oylesinebiri__ canmanayvesuyu ya bize oceon plus p5 şurub verdi doktor iştah açıcı kendi doktorumuz da kullanma çöpe att gereksiz dedi attım
Kdm canmanayvesuyu ben kullanıyorum zincoyu iştahını da açıyor her sene mutlaka kullanırım . Devletin bazı ilaçları ocean vs gibi markalardan çok daha iyi etki sağlıyor
canmanayvesuyu oylesinebiri__ ya bu çinko takviyesi kullanmak istiyorum ben aslında da devletin karşıladığı ilaç içinde katkı maddesi vardır acaba başka seçenek var mı diye merak ettim
oylesinebiri__ canmanayvesuyu başka bi şurup kullandık 10 gün boyunca uyku ve beslenme için aynı değişen bişey yok çok kullanıldığı da bağımlılık yapıyor mus 11 buçuk aylık yemiyor bişey beslenmesi kötü
canmanayvesuyu oylesinebiri__ benimki de aynı 12 aylık. Kilosu nasıl benimki memeye çok düştü doktor ona güveniyor gün içinde daha az emzir diyor ama tepemden inmiyor 🫠
oylesinebiri__ canmanayvesuyu kilosu düşük aynı benim ki gece sürekli meme istiyor gündüz mama veriyorum bazen içmiyor
oylesinebiri__ canmanayvesuyu off benim kide şu an delirdim tarhanalı omlet yaptım yumuşacik tadı güzel ağzından atıyor