_ke36 MevaninAnnesi34 e devletten baktım ben başvurunuz onaylanmıştır yazıyor SMS de mi gelmesi lazım
ikibaloglanannesi _ke36 Valla ben mayıstan beri çekiyorum sms gelmedi hiç bana. 23′ünde gözüküyordu ödemeler ama hafta sonu olduğu için bugün yatması lazım. İlk öğretmenim ailem uygulamasında gözüküyor ödemeler.
nerminada ikibaloglanannesi valla ben 23 ünde gittim sordum yatmamış dediler sonra sisteme baktım geri ayın 29 una gösteriyor onda da mesaj gelmediği için daha gitmedim 144 ü aradığımda mesaj gelmeden gitmeyin dedi
myangelson yagmur_2569 ben doğum yardımı başvuru ekranından bakıyordum. Çünkü doğum yardımı başvuru sonucu yazıp oraya girince açılmıyordu bende. O yüzden oradan bakiyordum. Başvuru ekranına girince solda taleplerim sonuclar falan var oradan bakacaksınız
duruannesi34 Önce mesaj geliyor hesabınıza şu kadar miktar sgk ödeme yattı diye sonra gidip cekiyorsunuz e devlette hangi banka kayıtlıysa o bankadan alıyorsunuz
metehan04 duruannesi34 bana 2 ay yattı ücret, henüz ikisini de çekmedim hâlâ hesapta duruyor ama bana ikisindne de mesaj gelmedi normal mi bu durum
kitapanne MevaninAnnesi34 ben bugün sordum yatmamış henüz. Kimseye vermedik bugün dediler. Benimde uygulama da 23 ü gözüküyordu
2prenses1anneee MevaninAnnesi34 bugğn gittim iki cocukka uygulama da 23 gözüküyor ama yatmamıs para falan