Ense derken saç bitiminin tam ora saçın arka kısmı mı direk ense boşluğumu.Benim ilk oğlumda da ikinci oğlum 2aylık ikiside saçlı doğdu.İlk oğlumun o tam saç bitiminde dediğiniz gibi kızarıklık vardı tam hatırlamıyorum ama yaklaşık 2yaşına kadar devam etti.Şuan bebeğimdede aynı şekilde var.İlk çocuğumda çok tedirgin olmuştum.Doktorlarda dahil herkes çoğunlukla yattığı için olduğunu önemli birşey olmadığını söylemişlerdi.