soncahilbukucuu [](https://) Kızımın cildinde kuruluktan dolayı egzama gibi bıseyler çıktı doktor bu markayı önerdi. Hem şampuanını hemde bunu aldım. Şampuanı nasıl kullanacağım belli biliyorum. Ama bunu nasıl kullanacağım bilen söyleyebilir mi
mariagamze soncahilbukucuu normel kremler gibi kullanın mesela egzama bir yerde tek varsa o bölgeye sık sık sürün ayrıca da banyo yaptıktan sonra bütün vücuduna bu kremden sürün nemlendiricidir çok ise de yarar yazın kuruluk çok yasamiyoruz diye ben genelde yüzüne sadece bunu sürüyorum vücuduna bebek yağı sürüyorum birde eğer egzama yara gibi oluyorsa mustela nin bir tane kremi var küçük böyle o yaralara çok iyi geliyor
mira0202 soncahilbukucuu bunun kremini kullanıyorum bende ama stopia intense olanı lütfen gereksiz yere kullanmayın ben kuruluk hassasiyet olduğunda kullanıyorum geçen doktora gittiğimde bu kremi kullandığımı söyledim bi fotoğraf gösterdi küçük bebeğin tüm vücuduna sürmüşler her yeri kıpkırmızı olmuş minik bir damlası bile yeterli oluyor zaten az kullanın ♥️🙏🏻
Niyesordunbucevabi oylesinebiri__ mariagamze dikkat ettiyseniz nu duş jeli bende ilk nemlendirici zannettim
Niyesordunbucevabi oylesinebiri__ Bende aynı şampuan ve nemlendirici kullanıyorum bu duş jeli yazıyor üzerinde dikkatli bakınca