yanissa Normal doğum yaptım, doğum yapalı 13 gün oldu ilk üç dört gün depend kullandım yoğun kanamam oldu şuan regl olur gibi devam ediyor emziren anneyim kaç gün sürüyor ortalama çok sıkıldım günlerdir bu durumdan
myavocado yanissa Sezaryen doğum yaptım, lohusa kanaması normal doğumdan farklı mı oluyor bilgim yok. Ama benim 15-20 gün boyunca regl gibi kanamam devam etti, sonrasında azaldı ama lekelenme tarzı 40. güne kadar sürdü.
gulefsan1 yanissa valla benim ki 50-55 gün sürdü yaklaşık. 1 hafta sonra da adet oldum korkunç gerçekten. Kişiden kişiye değişiyor ama bence 40 günü gözden çıkarın
yanissa aysebb myavocado Minikbirprenses heyyou mehtaptiryaki Hepinize teşekkürler sağlık ocağındaki hemşire hala devam ediyormu çok mu az mı çok değil dini gibi sorular sorunca tedirgin oldum bendemi sorun var geçmedimi diye düşünmüştüm birde sıkılmıştım anladım ki daha yolun başındayım en azından biraz rahatladım.
ariadne mervegezginci dogum yaptiktan 1 ay sonra doktor randevum vardi o hafta kanamam azalmisti yok denecek kadar azdi daha sonra yeniden artti doktoruma bu sekilde anlattim doktorum muayene ettikten sonra adet olmussun demisti
heyyou Benim de 20-25 güne kadar vardı baya sonra bi pıhtı attım büyük ondan sonra azalarak bitti 1 haftada. Bana da hiç bitmeyecek gibi gelmişti. Rahim içini anca temizliyor
yanissa heyyou ben de ilk günlerde pıhtı atışı çok fazla oldu azalma veya artma yok sabit ama kahverengiye yakın olmustu simdi yine kırmızı geliyor
yanissa gulefsan1 heyyou Özür dileyerek tüy temizliğini nasış yaptınız acaba enfeksiyon riski olur mu diye korkuyorum o kadar uzun sürüyorsa artık rahatsızlık verir
gulefsan1 yanissa böyle aşırı kanama olmuyo bi süre sonra. Sadece bi türlü bitmedi. Mesela 2 gün kanamadı 3 gün kanadı gibi. O aralarda ağda bandıyla yaptım. Normalde de öyle yapıyorum
heyyou yanissa tam doğum öncesi ağdaya gitmiştim onun üstüne elleyemedim hiç çok çıkmadı normalde de 1 buçuk ayda 1 gidiyordum