Dedektifgadget Kızlar kızlar a kızlar bugün sabahtan beri ateşli kızım en son acile gittik hafif bir enfeksiyon var sanırım crp 7 yüksek değildir inşallah yarın kontrol . Tüm gün kucağımda emzirdim uyudu şuan ateşi düştü ama uykusu yok Uykuyu en iyi ne açar 😅😅🫶
12betul Dedektifgadget Geçmiş olsun canım . Sanırım salgın var geçen hafta bizi sırayla geçirdi maalesef . İnşallah tekrar etmez . Şimdi ateş düşünce enerji gelmiştir 😅 sanırım yorulması lazım
pembikmom Dedektifgadget geçmiş olsun şifalar dilerim kuzucuğa en iyi kahve açıyor uykuyu filtre kahve
uykusuzanne__ Dedektifgadget çok geçmiş olsun ben bir haftadır çekiyorum hala da yatıyorum baya salgın var çok dikkat edin🩷
Dedektifgadget uykusuzanne__ çok sağol canım eşimde öyle oldu ondan geçti sanırım çok geçmiş olsun ❤️🩹
Dedektifgadget Pamukhanim_ hayır hala ateşi var serumu yerinden çıkarıyor diye takmadık ama sabahı sabah ettik çok sağolun