selinam ben 17 yaşımda 20lik dişlerimi çektirmeye başladım evet biraz erkenciyim 🤗 ikisini gömülü olarak ikisini de biraz çıkmış haliyle çektirdim, sağ üstteki dişim yanağa doğru biraz çıkmıştı bir pirinç tanesi kadar doktorum olanda kuvvetiyle bastırdı ve kulağa çok yakın olduğu için çıtırtılar damağın yarılma sesini sinirlerin kopma sesini falan duydum. Bunları sizi korkutmak için yazmıyorum yani iğne olduktan sonra (iğne sadece 2 3 saniyelik bir acı veriyor) hiçbir şey hissetmiyorsunuz. Tavsiyem diş çekildikten sonra eve gelip bir güzel uyumak. Geçmiş olsun