ecelcin Hanımlar 2 yıldır epilepsi hastasıyım. Kullandığım bi ilaç vardı ama nöbetlerim devam ettiği için ek olarak kepra başladık. Aynı zamanda emziriyorum var mı benim gibi olan korkuyorum bebeğim için