Merhaba kızlar bebeğim 15 aylık artık gece beslenmesini kesmek istiyorum ama tam bi biberon manyağı az önce cinnet geçirdim artık bağırdım bir sürü şimdi de üzülüyorum. Ama delirtti beni artık uyurken emzikle uyutmaya çalıştım ne yaptıysam olmadı olmuyor kriz geçiriyor bıraksam sabaha kadar ağlar. Azaltarak mı bıraksam ne yapsam bilmiyorum ama mamayı az verince de cinnet geçiriyor bitince.. allahım kafayı yemek üzereyim ya su verdim biberonla onu da istemedi bir sürü ağladı apartman sesimizi duymuştur yani ve 5 gündür tek başıma bakıyorum eşim de şehir dışında. Cinnet geçirdim çocuğu da böyle gerçekten elimde kalacaktı kendimi zor tuttum of ne kadar zor annelik