2yaş sendromm. Çocukların annelerine nazı geçer, sizi her gün görüyor, kendinden sayıyor, diğer kişileri tanımaya keşfetmeye çalışıyor olabilir. Muhtemelen annenizle sık telefonda görüşüyorsanız o da aynı şekilde. Bide baba sürekli işte vs oluyordur, şimdi ise tatilde sürekli yanında o yüzden onunla zaman geçirmek istiyor olabilir. Anneside olsak çocuklar da her gün gördüğü insandan sıkılır bnm düşüncem. Bnmkide babası işten gelince anne sen işe git diyor😆bütün gün bnmle çünkü sıkıldı çocuk benden, normal karşılıyorum ben. Sizde üzülmeyin bol bol dinlenin ne güzel işte ilgilensin babası eltininiz vs. Evinize dönünce durum düzelir.