Hanımlar merhaba, kızım 25 aylık hala emiyor bende artık bırakmak istiyorum, uyumadan önce emdi ama uyuyamadı bir müddet sonra bi daha emdi yine uyuyamadı. Bir saat kucağımda döndü durdu ama uyuyamadı tekrar emmek istedi ben de zaten emdiğini şu anda emzirmeyeceğimi söyledim. Biraz daha kucağımda döndü durdu sonra emmeyi kendisi emiyormuş gibi yaparak uykuya daldı. Yani bu çok içime battı bilmiyorum belki benzer şeyleri yaşayanlar vardır. Bebek hazır mı, ben hazır mıyım bilmiyorum. Emzirmeyi bırakırken nasıl bir yol izlenmeli?