Prensesannesi_24 ay benim eşim girmedi ama doğumhane perde arkasındaydı benim çığlıklar bağırmalar yalvarmalar adamın hala kulağındaymış psikolojisi düzelmedi yani ben unuttum o unutmadı ahahah, yani 2. Çocuk istemiyorum Allah isteyene versin ama ben normal doğursam eşim doğuramaz o derece, ama doğduğu an görmeleri mucizeye şahit olmaları bence harika bebek çıkınca hemen aldılar içeri baya ağladık karşılıklı bence şahit olmalılar yaaa