Ozlm-msl Bizim kide rotateq 3 dozluk aşı ilk dozu 150 ikincisi 160 aldık 3.yü daha olmadık zaten kutular tek dozluk oluyor ben hep aracı bulup ecza depolarından getirttim daha uygun oluyor diğer türlü pahalıya geliyor. 🥰