Canım öncelikle sana kocaman sarılıyorum. Gerçekten çok zorlayıcı bir dönemdesin ama bu duygularla başa çıkan tek kişi sen değilsin, yalnız olmadığını bil istedim.
Eğer içinden çıkamayacak gibi hissediyorsan bir uzman desteği almayı düşünebilirsin. Psikologlar ya da doğum sonrası dönemi bilen biriyle konuşmak çok iyi geliyor.