Arkadaşlar merhaba kızımda 2 aylıkken iki kol dirseğinde aynı yerlerde egzama çıktı sonra aynı şekilde aynı yerlerde bacaklarında çıktı nemlendirici vs atlattık ama çok daha büyük şekilde karnına geçti alerji testi yaptık fındık ve kakao dışında hiçbir şeye çıkmadı kızım sadece mama alıyor şu an 4,5 aylık atoderm, sensiderm , hipokort , vazelin ne varsa kullandım alerji maması verdş doktorumuz denemek için ama kızım içmiyor 2 ölçek hipp 2 ölçek alerji maması veriyorum o şekilde içiyor gerçekten çıkmazdayım elleri sürekli karnında kaşımaya çalışıyor görsel ekledim var mı benim gibi başına gelen bu kessin çözüm halletim diyen

