arzumkartall eğer biberon kullanacaksanız en az akıtan başlığı kullanon mutlaka. Ben aventin 1ini kullanıyorum ama sizinki çok minik 0 varsa onu bile alabilirsiniz. Ne kadar az süt akarsa biberondan risk o kadar az olur. Gümüş kapak, göğüs kalkanı deneyin mutlaka. Ama mutlaka sağmaya çalışın emzirmeyecekseniz yoksa mastit olabilir