Deletedmom444 katılıyorum sonuna kadar benim kızımda oldu sarılık bizimki farklı bi türüydü yenidoğan sarılığı değildi bi gece yattık kızımka beraber fototerapi için yanımda aldı doktorumuz mavi lamba alın mutlaka odasıdba dedi gece lambasına avizenize takın uyurken bir süre açık kalsın dedi sarı örtü örtmeyin ilka bişey diyosanız sarı çorap giydirin dedi ( bu konuda kayınvalide beni biraz bunaştmıştı altın takmıştık biz battaniyesine ) sık sık banyo sık sık emzirme kakasını takip ediyodum yapar yapmaz altını değiştirip bi sonrakini bekliyodum kaka yapması çok önemli çünkü şekerli su falan vermeye gerek yok mama çok daha sağlıklı şekerli sudan