Merhaba kızlar elimde 2 adet süt sagma makinaları var belki 1 ay kullndm biri kivini digeri bebedaor diye bir marka onda sütünüzü sagarkken işinizide yababilirsnz saglam kivinin kutusu yok sadece çalısyorlar ikisni alırsanz 2000 veriyorum dolap hesabım var yarın resim yüklemesi yaparım almak isteyen olursa alan kişi sadece steril edecek 4 aydr kullnmıyorum bebegim 7 aylık 3 ay emdi snra bikaç kez sagıp verdim bazı sebeplerden oda olmadı