cokbilmismom benim oğlum 10-11 gibi uyanıyor kahvaltı ediyor. 4 -5 e kadar meyve cubuk kraker vs yiyebiliyor. Sonra babası geliyor 4-5 arası genelde biz ne yersek ona da tabak hazırlıyorum. Mesela pirinç bulgur çok seviyor. Fasulye nohut yemeği, tavuk yemeği, kavurma, yeşil mercimek çorbası, köfte makarna vs bu tarz şeyler yiyor. 11 gibi uyuyor uyumadan 1 saat önce dünden kalan hafif bi yemek varsa onu yiyor ya da gece maması yapıyorum muhallebili meyveli falan onu yiyor yatıyor. Ara öğün demiyim tam olarak bi ara öğün yapmıyor ama o an canı istediği şeyleri veriyorum. Hurma, karpuz, muz yaptığım kek varsa biraz onu yer belki ya da sütlü tatlı varsa yer yine.