Kızlar beni görseniz 13-14 yaşında çocuk sanarsınız aa nasıl alamıyorsun felan demeyin siz nasıl veremiyorsanız bende alamıyorum ne yaptıysam olmadı hiç bi hastalığım yok(çok şükür)doktora gittim diyetisyene gittim ama hiç bi faydasını görmedim var mı aranızda benim gibi olup kilo alan