Mcnnm7 Eşiniz çocuk doktoru mu? Eğer değilse ve bu durum canınızı sıkıyorsa (buraya post açtığınıza göre sıkıyor) onu dinlemeyin, doktora götürün bence. Hiç kelimesi yok değil ama az olması biraz düşündürse de çok anormal bir durum değil gibi bana göre de.
Benim yeğenim 2 yaşındayken 5-6 kelimeli cümleler kurabiliyordu. Tabi o türünün tek örneği denebilecek bir çocuk; yine 2 yaşındayken onlarca yerli ve yabancı futbolcuyu fotoğraflarından tanıyor ve isimlerini söylüyor, Türkiye haritasını il sınırlarıyla ezbere biliyor (mesela Amasya’yı çizdiğimizde -güzel çizebilirsek- biliyordu), ismen de sorduğumuzda gösterebiliyordu. 3 yaşına kadar hiç ekran verilmedi. Adeta sadece kitaplarla büyüdü. Şahsen benim 13 aylık kızım, yeğenimin 13 aylık zamanındaki kadar konuşmuyor. Onun kadar değil diye eksiklik hissedin diye yazmadım, eğer sizde ekran varsa ve kitabın yeri hayatınızda azsa bunlara dikkat ederek ilerleme kaydedebilirsiniz demek istedim. Ben de kendime ablamı referans alıyorum çocuğun gelişimi için neler yapabileceğim konusunda.🌸