İlk kahve akıntı geliyordu şimdi kırmızıya döndü dün kan verdim
Kızlar beta 35 çıktı
Test yaptım çift çizgi çıktı
Yarın tekrar gel bakalım artarsa hamilesindir
Eğer deşer düşerse düşük yapıyorsundur dedi bilmiyorum korkuyorum
Korunmasız ilişki adete yakın oldu adet olmadım 7. Gün kanama geldi o şekilde kan verdim
Bilmiyorum yerleşme de olabilir mi ağrım yok ilk gün biraz sancım vardı geçti