newwmommy Kızlar yemekleri günlük mü yapıyorsunuz yoksa ertesi güne yetecek şekilde mi ayarlıyorsunuz ben iki günlük yapıyorum eşime kalsa günlük yapayım istiyor sizler nasıl yapıyorsunuz
elifnurkerim newwmommy oglen ayri aksam ayri yaparim, oglenleri esim yemege gelir, benim cocuk oglen yedigini aksam yemez
Niyesordunbucevabi newwmommy Genel de günlük yaparım yarına kalınca daha iyi oluyor tabi ki ama diğer gün evdekiler keyifle yemiyor 🤣
yagmur35yy newwmommy günlük yapıyorum ben sevmiyorum iki gün aynı yemeği tiksinti oluyo hergun farklı şeyler
Hemdem__ newwmommy Bizde de tam tersi eşim 2 günlük yap der.Bazen 2 günlük yaparım ama genelde günlük
yavrukurt_ newwmommy eşim yemez ertesi günü kalan yemeği, üstüne bebeğim de taze yesin diye genelde günlük yapıyorum
newwmommy yavrukurt_ ayy her gün ne yapıcam derdi oluyor eşim yemek de seçiyor öyle alıştırdım valla napim
uykuseveruykusuzanne newwmommy günlük yaparım. ama bebeğime her gün öğlen yemeği hazırlamak bazen zor olabiliyor . Bir önceki akşamın yemeğinden ona ayırıp ertesi gün öğlen de yediriyorum
Mrskoc newwmommy o an karnımız doysun cok şükür elhamdülillah 😅 günü zor kurtarıyorum öbür güne uğraşmamak için bazen cok yapıyorum 🙈
Pamukhanim_ newwmommy öğlen yaparım kendim ve kızım 1 tabak yeriz kalanını da eşimle yeriz eşim ertesi gün yemez kalan yemeği ve seçicidir çoğunluk zaten menemen kahvaltı türü şeyler yeriz akşamları
esmanur433 newwmommy genellikle günlük yaparım ama ertesi güne de kalanı ziyan etmeyiz yanına gene günlük az bi yemek olur dünden kalan da onun yanında yenir ertesi güne kalan da genellikle çorba veya pilav olur ana yemekler biter 🥰
newwmommy esmanur433 ben iki güne bir yemek yaparken de zorlanıyorum çünkü eşim yemek seçiyor o yüzden sınırlı yapacaklarım mesela sürekli etli bişeyler istiyor