ruzgargulumm Kızlar merhaba üç buçuk yaşında oglum var şuan eşimin işinden dolayı memleketteyiz evimize aralık ayında dönecegiz oglumu kreşe göndermeyi düşünüyorum. Ama durumumzdan dolayı arkadaşlarından baya geç başlıcak bir sorun olur mu acaba kafama o takıldı