onlyy mamacitaa_ yok vermedim 🤣🤣eşim çalışıyor hastane de uzak o yüzden yarın sabah tekrar test yapicam 😆
onlyy princessmom_ teşekkür ederim ama testin yalanci pozitif verme durumu olabilir mi markadan dolayı herkes diyor hiç duymadım yanlış olabilir diye
deleted20517 onlyy iyi düşünün iyi olsun,rabbim gönlünüze göre versin inşallah sağlıklı ilerler tüm süreciniz 🥰