27 aylık oğlumla ilk 2 gün kabus gb geçti asla öğrenemeyeceğini düşündüm. 3. güne geldiğimizde ne zaman tuvalete soksam çişini yapıyordu. 1 hafta içinde hem kaka hem çişi söylemeye başladı. 1.5 ay boyunca iyi gittik ama birden bir haftadır ilk zamanlara döndü söylemeyip eve çiş ve kaka yapmaya başladı. Genelde böyle bir gerileme yaşanıyormuş sonra düzelir deniliyor.