Selam kızlar, 5.5 ayından beri çektiğimiz kimi zaman diş kimi zaman karın ağrısı dediğim çığlıklarla uyanışlara yeni bir teori ile geliyorum. Bebeğim sanırım doymuyor, açlıktan uyanıyor ve ağlıyor. Artık bunu düşünmeye başladım. Gece boyu tok tutacak en fazla 2-3 kes uyanmasını sağlayacak yöntemler var mı? Bebeğim 7 aylık, ek gıda veriyorum. Help meeee