aysem1205 rota ve menenjit yaptırdım 3ay 5 ay ve 13 ay şeklnde takvm olusturdu doktor son dozumuz kaldı. Yaptırma sebebimde son senelerde menenjit ve rota vakaları arttı ve iki hastalkda Allah korusun ölümle sonuçlanan hastalıklar. Aşı yaptırdk die olmayacak değil ama hafif şekilde atlatıcaklar (rabbim korusun). Özel aşılarda da devlet aşılarınında Allaha şükür hiç ateş vs yaşamadk