eeeebru kızımda vicco kullanmıstım oğlum suan 1 yasında vicco da var ama lcw adım oncesı vardı onla yuruyor rahat ama bn vıcco giydıryorm dısarda ortapedık acıdan polarıs de cok guzel 5 noktalı ortapedık taban flan bzmkının ayagına cokta olmyo ayakkabılar sasrdm kaldm bnde zorla gıyoruz ayakkabı tombık