tostostirikk Kızlar gelinliğimi ve kına elbisemi satmak istiyorum. Çok uygun bir fiyata da satabilirim yeter ki elimden çıkarayım istiyorum. Dolaba vs koydum ama olmadı. Var mı bir tavsiyeniz
saskinanne00 tostostirikk ben dolap ve gardrops uygulamaaına koymuştum. Gardropstan mesaj gönderilebiliyor ordan yazıp kapıdan gelip aldı birisi. ikinci el gelinlikleri ve abiyeleri topladı çoğu kişiden böyle butik açtı. Gardrops uygulamasına da ekleyin
aayyyssee tostostirikk ben kınalığımı koymuştum ikinci gün satılmıstı yani fiyat makulse ürün güzelse satılıyor
saskinanne00 tostostirikk ben gelinliği 8e koymuştum en son 2500e verdim 🥲 tozlanıyor yer kaplıyor çıksın diye 2750ye koymuştum 18bine mi ne almıştım iki buçuk yıl önce 🥲