Kızlar oğlum 18 aylık olacak ama birkez bile benden ayrıldığında beni aramadı hiç ağlamaz arkamdan en başından beri desteksiz büyütüyorum evde yalnızken falan peşimden ayrılmaz ama biri olsun yanında ben gitsem ağlamaz saatlerce olmasam aklına gelmem bence ki hiç öyle de bırakmadım ama mesela babaanesinin peşine bile ağlar niye böyle sinirim bozuluyo gidiyoruz kayınvalidemgile hiç bana gelmek istemiyor sevmiyo galiba beni