allwrite pembikmom teşekkür ediyorum. Panna cottayı Kevser’in Mutfağı sitesindeki tarifle yaptım bu sefer. Şeftaliyi ise blenderdan geçirip servis öncesi kupların üzerine ekledim, başka bir işlem yapmadım. Aslında en güzel cennet hurması ile oluyor. Mevsiminde denemenizi tavsiye ederim. Crumble’ı da her meyveli kek yaptığımda üzerine serpiştiririm, bence keke çok zevkli bir doku veriyor ve tarçın sayesinde hoş bir koku katıyor.🌸
metemom_ pembikmom ben severim ama eşim yemediği için heves kalmıyor misafirden misafire israf oluyor öbür türlü
Lavinia_- pembikmom çok severim tatlı yapmayı aşırı tatlıcı bir insanım dolabımda muhakkak tatlı bulunur sunum işlerine bayılırım ☺️
maygirl pembikmom onceden surekli yapardım sewerdimde yapmayı..ama kizımdan sonra hic yapmadım.Hazır alıyorum..Dahada yapmam gibi:))
tospkk Tıka basa tok bile olsam tatlıya hayır diyemem çokk severim, hem yapmasını hem yemesini 😋 ama bebişten sonra pek yapamıyorum kolay olduğu için sık sık milföyden mini kruvasan yaparım muzlu bol çikolatalı, şu an bile İzmir bombası kaşıklıyorum 😅
havvaya pembikmom panna cotta yapmak kolay gibi ama lezzetini tutturmak önemli olan . Kazandibi de yap . Bir de fırında süt tatlısı
iremdemirr18 @pembikmom diyetimin 4.günü ve en çok zorlandiğm şey tatlı. Postu gorünce gireyim dedim bu aralar baya ilgiliyim ahshshsh Tatlı en çok sevdiğim şeydir özellikle limonlu cheescake:( Eşim hiç sevmez yemez yani o yüzden tatlı da yapmam
kahvecihanim pembikmom ay dün aklima 10 tane şeker pare yediğim geldi aslında sevmem ama bu aralar hasır nesiriz kendisiyle
Mrv3824 Kızlar benim yemek ve tarif üzerine sayfam var bakmak isterseniz vereyim . Az ölçülü tatlı tarifleri de var 😀
cLearQueen pembikmom pastayi cok severim. Her gün tatlı yapmak mi, 1 tencere yemek yapsam sükür diyorum