Bende kiwi 1 litre harras günlük süte bi kutu aktiva koydum ama kapakları kapalı çalıştı makine 2 saat dışarda durdu sonra dolaba koydum kaşıkla almadan taş gibi duruyor ama yemesi için tabağa koyar koymaz acayip su salıyor anlamadım bugün kapakları açık deneyeceğim bide bi tık eksi oldu sanki çocuk limon yemiş gibi ekşitti suratını ilk defa yediği bişey olduğu için belkide bilemiyorum