Kızlar bebeğim 16 aylık her grip oluşunda sonradan cigerlerinde hırıltı oluyo geçen kış 3 4 kere oldu bu seferde 4 gün önce grip oldu doktora götürdüm antibiyotik verdi kullandık bu sabah kalktık sırtından ve göğsünden hırıltı sesi geliyo yarın yine doktora gidicez ilaçlarıni düzenli bir şekilde vermeme rağmen neden hep böyle oluyor anlamiyorum