Suklumaga bende aynı durumdan muzdaripim ve son zamanlarda forumda da bazen görüyorum herşeyim var ama iç huzurum yok yazan kişileri namaz konusunda sıkıntı yaşayanları. Bende onlardan biriyim, gerçekten neden böyle olduk bilmiyorum halimize çok şükür bunca rahatlık içinde namaz kılmak bize neden zor geliyor çok istesem de düzenli kıyamıyorum 1 vakit geçirince arkası çorap söküğü gibi geliyor zaten defalarca kez niyetlenip yeniden başlayıp defalarca kez yarıda kalıyorum çocuktan önce böyle değildi, hamileliğimin çok zor geçmesi ile başladı namazlarımın aksaması ve öyle de devam etti şimdi iyice ip elden kaçıyor ama bırakmak istemiyorum vicdanım sızlıyor bunca nimet içinde neden neden günde yarım saatimi namaza veremiyorum sabah ezanını çoğunlukla duyuyorum bebeği emzirirken ama neden kalkıp kıyamıyorum vicdan yapıyorum ama uyumaya da devam ediyorum. Allaha dua ediyorum imanımı artırması ve namazımı dosdoğru bir şekilde devamlı olarak kalabilmek için, utansam da başımı öne de eğsem rabbimin kapısından ayrılmak istemiyorum benim ondan başka kimsem yok 40 defa da caysam 40 defa da o kapıya sığınıyorum biliyorum ki o beni terk etmedi bana darılmadı, hatamı yüzüme vurmaz yine kabul eder canım Allah’ım öyle merhametli öyle şefkatli ki yaptıklarıma rağmen beni nimetlerinden mahrum bırakmıyor. Verdiği sayısız nimetler için sonsuz şükürler olsun Hamd olsun hamdü senalar olsun verdiği evlat için aile için yuva için temiz su için çeşit çeşit renk renk yiyecekler için 😔❤️ Seni çok seviyorum Allah’ım bana ve burada gönülden isteyen tüm arkadaşlarıma hidayet nasip eyle kalplerimizi dinin üzere sabit kıl bizi huzuruna kabul eyle kendine kul eyle kalplerimize ilham eyle güzel Allah’ım, biz aciziz nankörüz beşeriz şaşarız seni bıraksak bile sen bizi bırakma bizden yüz çevirme bizi ve neslimizi salihlerden eyle yolundan ayırma Rabbim. 🥺