defnekusum_ Ya 3 gündür su gibi ishalim geçmiyor afedersiniz ama bildiğiniz su yani ilk gün 1 saatte 10 kez çıktığımı biliyorum ya akşama kadar tuvalette geçirdim resmen vaktimi hafta sonu olduğu için acile gitmiştim kan idrar gaita verdim sadece kanda enfeksiyon 6 çıktı idrarda gaita da temiz karın ağrısı bulantı falan da yok sadece aşırı karın guruldamasıyla eşlik ediyor muz haşlanmış patates falan da yiyorum tuvalrt sıklığını kesiyor katılaştırmıyor neden böyle oldu iyice gerildim valla yaşayan var mı salgın falan mı var
Hiilyuss defnekusum_ evet salgın bar geömiş olsun. Bol su için. Bir de kola isali kesiyor nedenini bilmiyorum ama deneyin 😂
EceEgemen28 defnekusum_ olabilir bu ara Bi kaç kişiden daha duydum sıcak havada etkilemiş olabilir üşütmüş olabilirsin doktor ilaç yazdı mı? Muz, patates, pirinç pilavı fln iyi gelir, prebiyotik olarakta yoğurt ve sıvı kaybı için bol su.
EceEgemen28 defnekusum_ birde geçen insta da karşıma çıkmıştı hafızaya aldım lazım olur diye bunuda yapabilirsiniz🙂
Derya-Anne defnekusum_ biz eşimle 1 haftadır çekiyoruz canım elinde reflor varsa yarım su bardağı suyla karıştır iç az çok faydası oluyo dün akşam karnım 5 saat boyunca guruldadı eşimin yeğenleri vardı onlardan utandım yeminle ama bugün biraz daha iyiyim çok şükür yine ishalim ama bugün tuvalete daha az çıktım ve karnım daha da az guruldadı. Dün akşam sanki karnımda fillerle atlar bir olmuş koşu yarışı yapiyolar gibiydi
defnekusum_ EceEgemen28 emzirme dönemindeyim maalesef yazmadı kendin atlatmaya çalış dedi yarın dahiliye doktoruna çıkacağım bir de
defnekusum_ Derya-Anne reflor emzirme döneminde kullanılıyor mu o kadar saçma bir yerin hastanesine gittim ki ilçedeyim acildekiler hiçbir şey bilmiyor bugün sabah yeniden gittim reflor kullanabilir miyim diye ben bilemem eczacıya sor dedi doktor:d güvenemedim alsam kullanabilir miyim emzirme döneminde bu arada size de çok geçmiş olsun 🙏
GezginPaNDa defnekusum_ salgın var . Bizde olduk . Reflor kullandık. Probiyotik kullanıyoruz hala . Doktor ishal icin bir ilaç verdi
keyfimbilir defnekusum_ 10 gündür böyleyim ama benim ,karın ağrısı , halsizlik yorgunluk bulantı da ekli 3 serum da yedim geçmedi ishal dediğin gibi o tür şeyleri yiyorum da sadece saatler uzuyor gene aynı mahf oldum bende ya
defnekusum_ keyfimbilir Başka tuvalette kullanmadım çeşme suyu falan da içmedim nereden bulaştı anlayamadım
Derya-Anne defnekusum_ sağol canım teşekkür ederim. Emzirme söz konusu olunca bende bişey diyemiycem ve o doktor nasıl doktor olmuş hiç bişey bilmiyomuş
keyfimbilir defnekusum_ valla canım salgın bu bulaşınca bir şekilde bulaşıyor, havadada olsa bünyen zayıftır ondan da olabilir