Kızlar 2 aylık bebeğim var. Geçen ay fıtok başlangıcı var düzelir dedi. Ancka şimdi aşırı büyüdü şişti ve etrafı mor mor olmuş. Mor olması tehlikeli bir durum mu acil doktora gitmem gerek mi? Çünkü doktor 1 yaşına kadar düzelcek dedi pek umursamadı yani