20 günlük bebeğim var arkadaşlar her seferinde emerken boğulcak gibi oluyor sürekli müdahale etmek zorunda kalıyorum ve korkuyorum bi anda kızarıp morarıyor emzirmenin başı ortası sonu asla farketmiyor üst üste nefes almadan çekiyor sonra nefes borusuna kaçıyor bunun çözümü yok mu yardımcı olun lütfen!!🙏