batusss oğlum 1.yaş gününde ilk anni dedi.Sonra 3 ay asla ama asla demedi.Baba dede,daha bir çok kelimesi vardı hepsini bıraktı o dönemler.Yediği içtiğini,yani huyu suyu komple değişti.Sessiz sedasız bir bebek olmuştu.Bende çok korkmuştum ama konuşmaya ,oyanamaya ve kitap okumaya devam ettim.Çocuk doktorumuz ve sağlık ocağı hemşirelerimiz konuşmasa da kaydediyor sen onla konuşmaya devam et normal demiştiler.(Yurt dışında yaşıyorum, açıkçası pek güvenmedim onlara)Oğlum sonra bir konuşmaya başladı,anam susmuyor 😂 şuan 34 aylık,bıraksak haber programı sunar.Etrafimda ki çocukları,akraba çocuklarını inceledim, dönem dönem cidden sessiz kalıp kaydediyorlar galiba.Hepsi değişik.