Kizlar 15 aylık bebeğim sinirlenince ya da arada bir durduk yere iki eliyle kafasına vuruyor bu davranış normal mi? Bu davranışın önüne nasıl geçebiliriz bilgisi olan paylaşabilir mi? Çok endişeleniyorum bu davranışına. Bazen oyun olarak da yapıyor anlam veremedim. Bu arada ekran vs izletmiyoruz