diloss642 benim bebeğim 3 ay 1 günlük 2. Aydan beri hep çok uzun aralıklarla yaptı hatta şöyle söyleyim Bugün 14. Gündü bugün yaptı şükür.Eğer şişliği huzursuzluğu yoksa müdahale etmeyin dedi bir çok arkadaşımız ve doktorumuzda tabi ben bir kaç kez uyarmıştım çok pişman oldum üzüldüm siz yapmayın.