Kızlar 2 gecedir deniyorum ve bebeğim:1 ben:0 cidden. Bu nedir böyle? Sünnet zamanı bile böyle ağlamadı benim oğlum 😱 şuan 12 ay 4 günlük. Geceleri en azından uyanınca emzirmeyeyim diyordum ama en son sinirden kendi kollarını falan ısırmaya başladı çocuk. Ben ne yapacağım? 10 saniye sakinleşiyor sonra yine başlıyor.