Kızlar oğlum 5 ay 6 günlük. Klimalı evde tatildeydik kendi evimize döndük pencereleri açıp serinliyoruz😪 bi kaç gün
gündür benim burnum akmaya hapşırmaya başladım ve çok terliyorum daha çok serinlemek için açıyorum pencereyi. Dünden beri oğlumun da burnu akmaya hapşırmaya başladı, ateşi yok. Bu süreçte ne yapmalıyım tavsiyeniz var mı? Çocuğun keyfi yerinde emiyor ama burnu akıyo serum suyuyla açıyorum ara ara