1 hafta önce normal doğum yaptım ama doktorlar doğumumun zor doğum olarak geçtiğini söylediler. Doğum sonrası normalden çok daha fazla dikişim oldu. Dikişler tahmini olarak ne zaman iyileşmeye başlar sizce? Bir de neredeyse her gün 1-2 dakikalığına bile olsa ayağa kalkınca bayılacak gibi oluyorum hatta birkaç kez de bayıldım. Neredeyse 1 haftadır ne çocuğumla ilgilenebiliyorum ne de doğru düzgün ayağa kalkabiliyorum, bu kendimi çok kötü hissettiriyor.