Oğlum iki yaşında nerdeyse hergün biyerlere çıkarıyorum ama çıkarmadığım günler evde o kadar çok sıkılıyor ki oyuncaklarıyla hiç oynamaz telefondan bişiler izler bazen onun haricinde çekmeceleri felan döker oturur bişiler yer aşırı sıkılıyor bi oyun oynamaya çalışsak üç beş dk oynuyor ondanda sıkılıyor dışarıda hiç sıkıldığını görmedim şimdiye kadar ..